lauantai 11. maaliskuuta 2017

Mun taivaallinen duuni

Pitkän aikaa musta on tuntunu et mua valmistellaan johonkin.
Muutkin on sen huomannu. Yks uskonsisar sano et hänestä tuntuu et musta tulee vielä jotain "suurta" Herran työhön.
Pelottavaa.
Enhän mä ole mitään. Muuta kun heikko.

Jokin aika sit mä kysyin rukouksessa et mihin Herra Jeesus mua valmistaa.
Päässä kaikui: evankelista.
Säikähdin vähän. Enhän mä sellaseen pysty, se on niin vaativaa, ja mä oon niin ujokin. Kaikenlaista vastarintaa yritin, mut sit mun mieleen tuli ajatus et mä oon siihen just sopiva. Mun todistuskin on voimallinen ja mä välitän ihmisistä.
Annoin sit suostumukseni. Herra muutti mun elämän, ja vähintä mitä mä voin tehdä, on tehdä työtä Herran hyväks.
Aloin innostua asiasta vaikka eihän tääl teoilla pelastutakaan, vaan armosta.

Viikko sit pääsin evankelioimaan ja sillon tuli varmuus et tää on mun juttu.
Selkeesti Pyhä Henki oli mun apuna ja osasin niin hyvin kertoo Jeesuksesta ja Hänen pelastussuunnitelmastaan, ja uskonasioistakin aika laajasti. Osasin myös kertoo hyvin miten kristinusko eroaa muista uskonnoista. Muut uskonnot ei tuo pelastusta, ainut joka voi ihmisen pelastaa on Jeesus. Kerroin myös miten Jeesus muutti mun elämän.
Ja sen, et pelastus on tarjolla jokaiselle, sullekin.

Tunnen niin suurta tuskaa kadotustuomion alaisista ihmisistä. En käsitä miks niin moni valitsee sen tien. Vaikka miten moni kieltää Herran, se ei hyödytä mitään. Herra ei kieltämällä katoa. Jokainen joutuu vielä Jumalan eteen, ja siinä tilanteessa Herra Jeesus on vapauttavan tuomion tärkein ja ainoa tekijä.
Uskon kautta Jeesukseen ihminen pelastuu.
Jokaiselle on tarjolla pelastus. Jeesus ei halua kenenkään joutuvan hukkaan.
Ihmisen pitää vaan ite antaa suostumus siihen, ja se tapahtuu kun haluaa ottaa Jeesuksen elämäänsä.

,

9 kommenttia:

  1. Genesis 1:26 says, “Then God said, ‘Let us make man in our image, in our likeness, and let them rule over the fish of the sea and the birds of the air, over the livestock, over all the earth, and over all the creatures that move along the ground.’”
    Genesis 3:22 “And the LORD God said, ‘The man has now become like one of us.’”

    Jumala siis teki ihmisestä omakuvansa. Olemme kaikki luojan lapsia ja Jeesus ei missään nimessä opeta, että hän on ainut vapahtaja. Höpsöä väittää näin ja jos luoja teki meistä omakuvansa, niin väitän, että hän ei vihaa itseään. Luoja rakastaa jokaista ehdoitta. Minä pelastuin ilman kristinuskoa, mua ei ole kastettu enkä suostu lokeroimaan mun uskoa mihinkään. Olen vapaa olemaan ja tiedän Isän rakastavan mua yhtä paljon kun sua. Työskentelen enkeleiden kanssa ja he ovat lähempänä Isäluojaa kuin yksikään ihminen :-) lähetän paljon valoa ja rakkautta elämääsi. Totuus on korkeampi kuin uskonto, muista se. THE TRUTH IS HIGHER THAN RELIGION. Olemme kaikki yhtä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman Kristusta ihminen ei voi pelastua. Herra Jeesus sanoo: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
      Raamatun sana on totuus. Raamattu varoittaa eksytyksistä, joita langenneet enkelitkin levittävät. He esiintyvät valkeuden enkeleinä, mutta he puhuvat valhetta Raamatun sanaa vastaan. Raamatussa kehoitetaan myös koettelemaan kaikki Jumalan sanalla.

      Poista
    2. Uskonkin, että se Kristus elää meissä kaikissa jo syntyessä ja sen oivaltamisessa on kyse valaistumisesta, josta Buddhakin kertoi. Jeesushan kävi retkellä Aasiassa ja vietti siellä useita vuosia, kunnes vasta palatessaan aloitti työnsä opettajana. Uskon, että hän koki tämän valaistumisen ja heräsi totuuteen, kuten itsellenikin kävi muutama vuosi sitten. Minäkin siis voin sanoa olevani itse tie, totuus ja elämä. Tuo on mantra mitä käytän usein, kuten moni muukin raamatun lause. Pyhässä kirjassa on paljon totuuksia, mutta niin on myös muiden pyhien ihmisten sanoissa, kuten vaikka hänen pyhyytensä dalai-laman teksteissä. Suosittelen tutkimaan muutakin, kuin vain raamattua. Täytyy muistaa että mitä enemmän valaistut, saattaa pyhien tekstienkin merkitykset muuttua. Olen sinua vanhempi ja tutkinut uskontoja jo 15 vuotta. Nissä kaikissa on totuuksia. Siunausta sinulle ja uskalla astua ulos kristinuskon laatikosta. Uskon itse että elämän tarkoitus on valaistua, eli tulla kristukseksi ja ne ohjeet tähän valaistuneeseen kristustilaan löytyy pyhistä teksteistä. Helpoin tie itselle on Buddhan opetukset, eikä Jeesuksen. Mutta jokaisen tulee valita se tie, mikä itselle tuntuu hyvältä. Itse olen saanut jätettyä päihdehelvetin taakseni ja en käytä enää edes kofeiinia tai sokeria. Olen saavuttanut vapauden maallisista kiusauksista. Se on hyvin yksinkertaista, mutta vaatii mielen lujuutta.

      Poista
    3. Sulle vielä semmonen että tutki kristosofiaa ja mitä se on, ellet tiedä. Sen opit ja ydin on kuin Buddhan sanoista. Täten uskon itse että Jeesus sai oppinsa Aasiassa buddhalaisilta. Buddhalaisuushan ei ole varsinainen uskonto, vaan elämän filosofiaa.

      Poista
    4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    5. Se vielä, et kyllä mäkin olen puheväleissä Jeesukseen. En silti saarnaa hänen sanoja. Mä olen inkarnoitunut enkeli ja mulla on erilainen tehtävä kun tavallisilla ihmisillä. Heräsin mun totuuteen kun aloin nähdä enkeleitä ja kokea kaikkea yliluonnollista. Jeesushan on enkeleiden kuningas ja Maria kuningatar. Tiesitkö että jokaisella ihmisellä on suojelusenkeli?

      En spämmää enempää. Oon lukenu kauan sun juttuja ja ajattelin kerran kommentoida ja tässä tuli sanottua kaikkea muutakin ohessa.. :-) näitä ei tarvi julkasta.

      Poista
    6. "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen." sanoo Herra Jeesus ja tarkoittaa tällä niiden harhaan johtamista, jotka uskovat Jeesukseen pelastajanaan ja Jumalanaan. Matt. 18:6
      Harhaan johtamista on sellainen mikä on ristiriidassa Jeesuksen sanan ja opetuksen kanssa.
      Jos et löydä noituudesta mitään saatanallista tai pahaa, niin et ole tainnut tutkia asiaa kunnolla. Vai eikö mm. lasten uhraaminen, toisten kiroaminen jne ole pahuutta? Pahoja henkiä ja saatanaa niissä touhuissa palvellaan. Jos ihminen ei palvele Herraa Jeesusta, hän väistämättä palvelee pahuutta.
      Noitavainoista kannattaa ottaa paremmin selvää hakusanalla inkvisitio. Ketä tapettiin, minkä verran ja oliko toiminta Kristuksen sanan mukaista. Katolilaiset tappoivat kristittyjä hereetikkoina koska kristityt eivät alistuneet katolilaiseen harhaoppiin. Noitia meni siinä sivussa huomattavasti vähemmän kuin kristittyjä. 4-5 miljoonaa tapettiin joista noitina oli tuomittu puoli miljoonaa. Suomessa tuomittiin peräti 2 noitaa, joita ei tapettu, vaan tuomittiin vapaustangaistukseen eli pysymään kotitilallaan muutaman vuoden. Kato hakusanalla noitaoikeudenkäynnit suomessa + väitöskirjat.
      Sun puheissa kaikuu saatanan valhe. Meistä syntisistä ihmisistä ei voi tulla Kristusta. Me syntiset emme voi olla tie, totuus ja elämä. On vain yksi tie, totuus ja elämä ja Se on Herra Jeesus. Jo alkulankeemuksessa saatana sanoi ettei me suinkaan kuolla, vaan meistä tulee Jumalan kaltaisia. Kuinkas kävikään? Kuolema tuli meidän osaksi ja me ollaan kaukana Jumalasta. Täynnä kaikkinaista pahuutta. Siks me tarvitaan Herraa Jeesusta. Kukaan kun ei voi pelastua ilman Häntä. Hän sovitti meidän synnit ja Hän haluaa pelastaa jokaisen. Ilman Herraa Jeesusta me kuolemme synteihimme ja olemme kadotustuomion alaisia. Rukoilen sun puolesta.

      Poista
  2. rakas jenna!! miljoona sydäntä sulle..
    en tiedä miten kertoisin sulle tän onnen mitä tunnen ku luen sun blogeja.. oot ihana! tsemppiä paljon.

    VastaaPoista